Algemeen

DriCom Computers is de allround specialist in de ICT die zich o.a. in computersystemen, randapparatuur, netwerkbeheer, hosting en webdesign, camerabeveiliging en IP Telefonie heeft gespecialiseerd.

Vanaf het begin in November 2003 was DriCom te vinden aan de Schoolstraat 7 in Varsseveld. Inmiddels zijn we uit ons jasje gegroeid en dat heeft ons doen besluiten om te verhuizen naar de Spoorstraat 28-1 in Varsseveld.

Hiermee hopen we u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Medio Oktober 2009 hebben we aan de Bloemenweg 4-1 in Gaanderen onze 3e vestiging geopend en November 2011 is de 4e vestiging geopend aan de Stationstraat 5 in Wehl .

Bent u op zoek naar een nieuwe PC? Informatie over bepaalde producten, of een geheel vrijblijvend advies over uw bedrijfsautomatisering?

Daarvoor bent u hier op de juiste plaats! Kom even langs, of kijk hieronder hoe u met ons in contact kunt komen.

DriCom Computers Varsseveld
Spoorstraat 28-1
7051 CJ Varsseveld
Tel: 0315 – 231737
Fax: 0315 – 231837
IBAN: NL32RABO0313945217
BTW-nr: NL001867986B45

DriCom Automatisering Gaanderen
Bloemenweg 4-1
7011 AJ Gaanderen
Tel: 0315 – 231737
Fax: 0315 – 231837
IBAN: NL70RABO0145247953
BTW nr: NL001867986B45

DriCom Computers Wehl
Stationsstraat 5a
7031 BM Wehl
Tel: 0315 – 231737
Fax: 0315 – 231837
IBAN: NL76RABO0145736628
BTW nr: NL001867986B45

DriCom is gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder KVK-nummer 09134639.

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten bij ons aan de balie of schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. De klachten worden in door onze technische dienst bekeken. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. Voor een klacht kun u via bovenstaand contactformulier contact opnemen of via info@dricom.nl.